Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Xρόνια πολλά !!!!!! Μια ανάρτηση λίγο καθυστερημένη.......


Αγαπημένες μου φίλες γειτόνισσες και αναγνώστριες Χρόνια πολλά!!!!!Να είστε πάντα γερές δημιουργικές και χαρούμενες!!!!Μου λείψατε τόσο πολύ!!!Ήταν χαλασμένο το ¨καβουρτιστίρι ¨μου  και δεν μπόρεσα να σας δω ,να σας μιλήσω και να σας ευχηθώ.Ελπίζω τώρα που το έφτιαξα να τα λέμε συχνά!!!Καλά περάσαμε τις γιορτές......πετσούλα Κουλίτσα καλιτσουνάκια βάλαμε 2-3 κιλά ,να δω τώρα πως θα βγούμε στις παραλίες!!!!Λοιπόν τα κεφάλια μέσα τώρα ,διατροφή λιώσιμο στο γυμναστήριο και μασάζ στα μπουτάκια κάθε βράδυ.....
Αν και άργησα λοιπόν μ αυτά κι αυτά δεν μπορώ να μη σας δείξω τις πασχαλινές μου λαμπάδες!!!!Ένας φίλος μου θα έλεγε τώρα ¨πάλι τυρί κουμπάρε¨Φιλάκια σ αγαπώ!!!!
 ...με decoupage πάνω σε πηλό!!!
 ..με decoupage πάνω στο κερί...

 decoupage σε πηλό...

 ...καρφίτσα πεταλούδα...




 ...και τα κεράκια μου τα λατρεμένα!!!Μετά την decoupage πάνω στο κερί αποκτούν μια υφή σαν βελούδο!!!

 ..εδώ είναι όλες μαζί.....



και αυτό είναι ένα δωράκι για την Στέλλα μου!!!!Με ανάγλυφη decoupage !!!!



Φιλάκια σε όλες και για την αναγνώστρια την Μαρίνα ετοιμάζω ανάρτηση με την ανάγλυφη decoupage !!!!!!Προσεχώς!!!!!!

11 σχόλια:

despina είπε...

Καλημέρα Χριστός Ανέστη και καλώς σε βρήκα!!!!!!πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!!!!να σαι καλά!!!!θα τα λέμε!!!φιλιά!!!!

Marie είπε...

Πω πω τι όμορφα όλα!!!! Μπράβο φίλη μου, και του χρόνου!!!! Χρόνια πολλά! Σε φιλώ!!!

kerina poiimata είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! πρωτη επισκεψη στο σπιτακι σου, δηλωνω οτι ολα ειναι πολυ ομορφα αλλα μου αρεσε το δρομακι, Στελλα!!!Θα σε επισκεφτομαι καπου καπου, και σε προσκαλώ και στο δικό μου!!!Αλλα δες το απο τη αρχη, είναι πολυ καινουργιο!πολλα φιλια!καλο μηνα,(αφου η πρωτομαγια ειναι στις 7 του μηνα), χρονια πολλα!!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!!! Οι λαμπάδες σου είναι πανέμορφες όπως και οι υπόλοιπες δημιουργίες σου.Και του χρόνου!!! Τα κιλάκια που αποκτήσουμε στις γιορτές ας μην τα σκεφτόμαστε καλύτερα!!! Καλή συνέχεια.

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα όλα
Χριστός Ανέστη με υγεία
Φιλάκια ...

Δημιουργία είπε...

Χριστός Ανέστη! Και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναφτιάξει όλα αυτά τα όμορφα καλούδια.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΑ ΚΟΥΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΕΔΩ ΜΑΡΙΝΑ,ΧΑΡΗΚΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ,,,ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Κ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΑ ΚΟΥΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ Κ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΙΝΑ

Pepi είπε...

Χρόνια ΠΟλλά! Χριστός Ανέστη! Και του χρόνου να'σαι καλά! Οι πασχαλινές σου δημιουργίες είναι πανέμορφες και χαρούμενες ! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

Ελμιράκι είπε...

Xronia polla! Kai kalos vrethikame!
Oi dimiourgies sou einai fantastikes!
filakia

Ποδηλάτισσα είπε...

Χριστός Ανέστη!!! Χρόνια Πολλά!!!! και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις τόσο όμορφες δημιουργίες!!! Φιλιά!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...