Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Επιτέλους !!!!Πασχαλινές πιατέλες!!!!!


......και λέω επιτέλους γιατί έτσι θα πει η αγαπημένη μου αναγνώστρια ,που πριν μέρες μου είπε:Άντε Κούλα ,βγάλε κάτι άλλο έχεις κολλήσει στους λαγούς!!!!!!Φιλάκια Βασούλα!!!!!Ξέρεις ότι λειτουργώ με χρονοκαθηστέρηση.....Σου χαρίζω την πρώτη πιατέλα!!!!!!
Έχουμε λοιπόν πιατέλες ,για όλα τα γούστα,.πιατέλες για αυγά ,πιατέλες για καλιτσουνάκια.τσουρεκάκια κ.α.

 Πιατέλα με decoupage και πάστα διαμόρφωσης!!!




 Μπωλιέρα με καπάκι με ανάγλυφα σχέδια!!!







 Αγαπημένες μου φίλες σας χαιρετώ και ανανεώνω το ραντεβού μας με ...λαμπάδες!!!Φιλάκια!!!!

9 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφες οι πιατέλες
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

κυρια κουλα θα μασ πειτε πωσ κανατε τα αναγλυφα σχεδια στο καπακι τησ μπολιερασ;ευχαριστω μαρινα

Pepi είπε...

Πολύ χαρούμενες και καλοφτιαγμένες οι πασχαλινές σου δημιουργίες!
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! Φιλιά!

Δημιουργίες άλλης εποχής.. είπε...

Πανέμορφα όλα..Μπράβο σου..!

Maite - vitoma είπε...

Bellísimo todo.
Bss.

Φιλία είπε...

Πολύ χαριτωμένες όλες σου οι πιατέλες! Έτοιμη για το Πάσχα που σου εύχομαι να περάσεις τέλεια!
Καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά στο σπιτικό σου!!!
Φιλιά

Δέσποινα είπε...

Πολύ όμορφες πιατέλες!Καλό Πάσχα!

Valavani είπε...

Αγαπημένες μου φίλες και γειτόνισεςσας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια σας έχω αναζητήσει γιατί δεν λειτουργεί το καβουρντιστίρι μου και δεν μπορώ να μπωστο στα σπίτια σας.Ελπίζω να το φτίαξω σύντομα.Σ;ς ευχομαι καλο Πάσχα και να περάσετε τέλεια!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΠΙΑΤΕΛΕΣ ΣΟΥ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...