Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Καλή Ανάσταση!!!!!!Και προσοχή στην χοληστερίνη!!!!

Όταν ρωτάω τη φίλη μου τη Διαμάντω τι κάνει μου λεει¨ Υπομονή προσευχή και δίαιτα ¨.Το ίδιο κάνω και εγώ τώρα. Υπομονή να τελειώσουν τα παιδιά με τις Πανελλήνιες,Προσευχή να γράψουν καλά ,και Δίαιτα γιατί έρχεται καλοκαιράκι και ...πως θα βγούμε στις παραλίες?Αγαπημένοι μου φίλοι εύχομαι η Ανάσταση του Χριστού να φέρει στις καρδιές μας αγάπη και στη ζωή μας υγεία!!!Και επειδή δεν μπόρεσα και φέτος να μη φτιάξω το κατιτί μου ,σας παρουσιάζω τις εικόνες μου!
Έχω χρησιμοποιήσει decoupage,  πάστα διαμόρφωσης και φύλλο χρυσού!




Μe πατίνα umpra.





Καλό Πάσχα!!!!!Να περάσετε υπέροχα!!!!!!Προσοχή στη χοληστερίνη!!!!


1 σχόλιο:

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά, Κούλα μου.
Καλή επιτυχία στις εξετάσεις και στη δίαιτα.
Πολύ ωραία επεξεργάστηκες τις εικόνες.
Και του χρόνου με υγεία.
Φιλάκια πολλά.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...