Η ζωή είναι ωραία

H ζωή είναι μικρή να σπάς τους κανόνες,να συγχωρείς γρήγορα να αγαπάς ειλικρινά να γελάς ασυγκράτητα......και ποτέ μη μετανιώσεις γι αυτά που σε έκαναν να πονέσεις.Γιατί όλα στη ζωή μας γίνονται για κάποιο λόγο!!!

Σάββατο, 30 Απριλίου 2016

Καλή Ανάσταση!!!!!!Και προσοχή στην χοληστερίνη!!!!

Όταν ρωτάω τη φίλη μου τη Διαμάντω τι κάνει μου λεει¨ Υπομονή προσευχή και δίαιτα ¨.Το ίδιο κάνω και εγώ τώρα. Υπομονή να τελειώσουν τα παιδιά με τις Πανελλήνιες,Προσευχή να γράψουν καλά ,και Δίαιτα γιατί έρχεται καλοκαιράκι και ...πως θα βγούμε στις παραλίες?Αγαπημένοι μου φίλοι εύχομαι η Ανάσταση του Χριστού να φέρει στις καρδιές μας αγάπη και στη ζωή μας υγεία!!!Και επειδή δεν μπόρεσα και φέτος να μη φτιάξω το κατιτί μου ,σας παρουσιάζω τις εικόνες μου!
Έχω χρησιμοποιήσει decoupage,  πάστα διαμόρφωσης και φύλλο χρυσού!




Μe πατίνα umpra.





Καλό Πάσχα!!!!!Να περάσετε υπέροχα!!!!!!Προσοχή στη χοληστερίνη!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...