Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Ένα δωράκι για το δάσκαλο και άλλα πασχαλινά!

Όπως κάνουν κάποια παιδάκια που κάνουν δώρο στη δασκάλα και εγώ έκανα αυτό το μπουκάλι για το δάσκαλο μου στο Bollywood!Περιττό να σας πω ότι ξετρελάθηκε καθώς  το μπουκάλι έχει πάνω τη φατσούλα του!
  Είναι πολύ ωραίο να χρησιμοποιείς φωτογραφίες στο Decoupage!
Αυτή είναι η πίσω πλευρά!
Τα ΄΄μικιά΄΄ μου!!!
 Για ρακι βέβαια!!!!

 Τα πασχαλινά βαζάκια μου!!!!






 Και κάποιες λαμπαδίτσες,για μεγάλες κυρίες και...
 για παιδιά!!!!
 Όπως καταλαβαίνετε με decoupage!

12 σχόλια:

κυκλάμινο είπε...

πολύ όμορφα τα Πασχαλινά σου!!! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και καλό Πάσχα να έχουμε. Φιλάκια πολλά!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Είναι πολύ όμορφα όλα
Φιλάκια ...

Σοφία είπε...

Υπερπαραγωγή !!!!
Πολύ όμορφα όλα,
θα ξεχωρίσω
τα πασχαλινά βαζάκια !!!!

Unknown είπε...

Καλά τέλειες οι δημιουργίες σου!!! Δεν ήξερα τι να πρωτοθαυμάσω!!!
Να είσαι καλά κορίτσι μου, να περάσεις ωραία τις γιορτές με τους ανθρώπους που αγαπάς!!!
Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα
Πολλά φιλάκια
Νεφέλη

Δημιουργία είπε...


Καλο Πάσχα και καλή Ανάσταση να εχεις.

Marie-Anne είπε...

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά!!
Μα τί ωραία δωράκια έφτιαξες για το Πάσχα! Με κορυφαίο το πρώτο μπουκάλι! Πράγματι, με τις φωτογραφίες μπορείς να κάνεις ωραία πράγματα στο ντεκουπάζ.
Και του χρόνου, με υγεία!
Πολλά φιλιά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα και Χριστός Ανέστη φίλη μου όλες οι δημιουργίες σου πανέμορφες και μου άρεσε ο τρόπος που τύλιξες τις λαμπάδες για δωράκι!

nikiad.blogspot.gr είπε...

υπέροχες οι δημιουργίες σου !!! Φανταστική ιδέα η φωτογραφία !!!!!
Χριστος Ανέστη !!!! Χρόνια πολλά με υγεία και πολλές όμορφες δημιουργίες !!!!
Νίκη

debbgoud είπε...

Χριστός Ανέστη!!!Να είσαι πάντα καλά με την οικογένειά σου!!

Οneirotexnhma Αfroditi είπε...

Τι όμορφα όλα!! Χριστός ανέστη! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα! Φιλάκια!

Ariadni St. είπε...

Λογικό να ξετρελαθεί! Εδω εγώ έπαθα πλάκα :)

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Για ρίξε μια ματια στην ημερομηνία!!! χι.χι κοντεψε να έρθει η Ανάληψη για να έρθω.. εδώ... ευτυχώς που προηγήθηκε.. η συναντηση κσι το μάθημα ντεκουπαζ..!!! μας πρόλαβαν τα γεγονότα χι.χι. αγάπη μου, υπερπαραγωγή.. πράγματι...τι να πρωτοθαυμάσω δεν ξερω... εγώ γιατί δεν έχω χρόνο;; σνίφφφφ αλλα αφου δεν ξερω κι όλας αστο θα μείνω στο πλεξιμο..χιχ.χι τα λέμε..... φιλακιααααααααααα!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...