Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Κυριακή γιορτή και σκόλη.......

.......να ταν η ζωή μας όλη !!!!!Κυριακή!!!! αγαπημένες μου και είπα ότι σήμερα δε θα κάνω τίποτα!Εντάξει θα μαγειρέψω θα πλύνω πιάτα γιατί είναι η μέρα μου(Δευτέρα Τετ. Παρ.-Μαρία και Τρ.Πεμ.Σαβ.-Στέφανος)Αλλαααααααα κατά τα άλλα δεν θα κάνω τίποτα!Στρώθηκα και εγώ στον υπολογιστή να σας δείξω τη δουλειά μου και να σας επισκεφθώ στα μπλοκόσπιτα σας Οι υπόλοιπες περιμένετε επίσκεψη στο σπίτι σας!!!!!Τι σας έχω...
Σκουλαρίκια με μαργαριταράκια και κοράλι!

 Άσπρο και κόκκινο κοράλλι!
 Κοράλλι -όστρακο!!!
 Κόκκινο κοράλλι!
 Βραχιόλι με αμαζονιτη  φεγγαρόπετρα και κοράλλι!Δείτε όλο το σετ (είναι από τα πολύ αγαπημένα μου!)



 Δακτυλίδι με τυρκουάζ και  χαλαζία!
 Βραχιόλι με  αμέθυστο και φεγγαρόπετρα!
 Κολιέ με πλεκτό δερματάκι και άσπρα κοράλλια!
 Κολιέ με τρία χρώματα  !Η αλυσίδα είναι χάλκινη με χρυσά και ασημί charms!



 Βραχιόλι με λάβα και κοράλλι!
 Βραχιόλι με swarovski και αβεντουρίνη!
 Κολιέ με αστερία !Στην  αλυσίδα είναι πλεγμένο δερματάκι!

 Κολιέ και δακτυλίδι , με κοράλλι και  ρετσίνι δεμένο με συρματάκι!


 Βραχιόλια !!!Τα αγαπημένα της κόρης μου!



 Σκουλαρίκια με chips αχάτη και ξύλινες χάντρες και καρδιές!
 Τα Ινδιάνικα μου!




 Βραχιόλια με πλεκτό συρματάκι και swarovski!

 Βραχιόλια με κοράλλια και πλεκτό δερματάκι και Κορδόνι και υφασμάτινη αλυσίδα!!!!


 Βραχιόλια με decoupage!!!
Καλή σας μέρα!!!!!

7 σχόλια:

marileni είπε...

Τέλεια,ποιο να πρωτοξεχωρίσουμε!!!!!!!!!!!!

nikiad.blogspot.gr είπε...

Πανέμορφα όλα !!!! Υπέροχες ιδέες!!
Υπερπαραγωγή !!!!! Μπράβο !!!

Anastasia είπε...

Πολύ όμορφα και ιδιαίτερα όλα!!!Μπράβο σου!

nikol είπε...

Θα φάω τις χάντρες μου ! Πότε τα έκανες όλα? Μια Κυριακή δεν μπορεί!
Οι ημιπολύτιμοι λίθοι που χρησιμοποιείς μου αρέσουν πολύ κυρίως το κοράλλι και η φεγγαρόπετρα , αλλά και ο αμέθυστος σε παλαιότερη ανάρτηση .
Καλή συνέχεια !
Τα βραχιολάκια της κόρης σου , μου άρεσαν πολύ
Πολλά πολλά φιλάκια

KOKO είπε...

Άπαιχτα τα κοσμήματα!!! Τα έχω κοιτάξει τόσες φορές, πάνω-κάτω, αλλά ακόμα δυσκολεύομαι να διαλέξω το αγαπημένο μου...! Είναι πολύ νεανικά, με υπέροχα καλοκαιρινά χρώματα, και ωραίους συνδυασμούς..! Έχω ασχοληθεί ελάχιστα με κοσμήματα, και ότι έχω επιχειρήσει είναι μόνο με decoupage...τα δικά σου μου αρέσουν πάρα πολύ!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πω..πω..πω.. Τι δημιουργίες πολλες και πανέμορφες .. το ενα πιό όμορφο απο το άλλο..ποτε προλαβαίνεις και κανεις τόσα πολλα κοσμήματα;; ξεχώρισα τα βραχιολακια που αρέσουν στην μικρή σου και εκείνα με τα σβαρόφσκι στο χρώμα του σμαραγδιού...φιλακια και ελπιζω να τα πουμε και απο κοντα την επόμενη φορα που θα μαζευτούμε...

debbgoud είπε...

γεια σου φιλεναδα!πολυ ομορφα και δροσερα ολα!τα σκουλαρικια με το φιλμ που μου χαρισες τα εχω καταευχαριστηθει!το δωρακι που σου εστειλα με το γραμμα δεν εφτασε και μου επεσστραφη.στειλε ξανα διευθυνση !!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...