Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Τα υπόλοιπα..........

Χρόνια πολλά αγαπημένες μου φίλες και γειτόνισσες!!!!!Να έχετε μια πολύ πολύ δημιουργική χρόνια  με υγεία και οικογενειακή ευτυχία!!!!!!Πως περνάτε? Εμείς .φάγαμε φάγαμε φάγαμε κατά τα άλλα πήγαμε και μια βολτίτσα και εκει πάλι στο φαί το ρίξαμε!!!!!Άντε να δω τώρα πως θα ξαναμπούμε στα ρούχα μας!!!Εδώ σας έχω κάποιες δημιουργίες του 2012 που τώρα ατενίζουν το 2013 από το ράφι κάποιας φίλης!!!
Τα αγαπημένα μου ρόδια...!

 
Τα αγγελάκια μου


Τα γουράκια μου....






Το Χριστουγεννιάτικο μου σετ (κολιέ-βραχιόλι)
από φλούδα πορτοκαλιού!!!!



 Το δαχτυλίδι της .....






Για την Τόνια μου......




Για τη μεγάλη Στέλλα....
Μια μπιζουτιέρα για τη Στέλλα μου!!!!
Και το μπουκάλι για τον κολλητό μου!!!!!!!
θα ήθελα να σας δείξω και τις δημιουργίες που έκαναν τα αστέρια μου στο νηπιαγωγείο!!!
Το γράμμα στον Άγιο Βασίλη μέσα σε βαζάκι με  κομματάκια τσιγαρόχαρτο(για ρεσώ)

 τα ρόδια τους!!!!Δεν είναι υπέροχα?


 Τα αστεράκια μενταγιόν!!!!!Πάνω σε πηλό!!!



Και σιγά να μην τα άφηνα χωρίς decoupage!!!!!





Και σύνθεση με πευκοβελόνες και ξηρούς καρπούς!!!

















Αυτά αγαπημένες μου .Να είστε πάντα γερές και δημιουργικές!!!!!!Καλή Χρονιά!!!!!!!!

9 σχόλια:

fotolabida maria είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ!!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΦΙΛΙΑ!!!!!!

κορδονέτο είπε...

Χρόνια πολλά. Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου. Όλα είναι τέλεια, αλλά εγώ έχω μια αδυναμία στα ρόδια και εσύ τα έχεις πετύχει.

kiki είπε...

Καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και πολλη πολλή αγάπη!!!Οι κατασκεύες σου είναι η μία καλύτερη από την άλλη!!!

Pepi είπε...

Τι να πώ!!! Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για την δημιουργικότητα με την οποία "ποτίζεις" τα μικρά αστεράκια σου, αλλά και τις όμορφες δημιουργίες σου! Καλή και ευτυχισμένη χρονιά και χαρούμενο Σαββατοκύριακο να'χεις!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πω πω πω ....τι φοβερή δουλειά έγινε στο νηπιαγωγείο ......σίγουρα το καταευχαριστήθηκαν οι μικροί μαθητές. Εγώ βέβαια λάτρεψα το σετάκι με τα αστεράκια από φλούδες πορτοκαλιού πολύ ιδιαίτερο!!! Μια υπέροχη και δημιουργική χρονιά εύχομαι να έχεις

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και αγαπη...πω..πω πολλες δημιουργίες!!!!και απο την καινούργια
χρονια..ευχωμαι ακομα περισσότερες... με τους μικρούς μαθητες σου..φιλια χρονια πολλα..

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

υπέροχα όλα οπως παντα και φυσικα θα τα παρουσιασω στο χριστουγεννιατικο πανηγυρι του stars and icicles για να μην ξεχνιομαστε σε φιλω καλη χρονιά

Unknown είπε...

Καλή χρονιά!!!!!! πανέμορφες όλες οι δημιουργίες και πολύ θετικό ότι ασχολείστε τόσο πολύ με τα παιδιά!!!!!!!!! μπράβο για όλα!!!!!!!

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Καλή χρονιά!!!Πολύ όμορφα τα πραγματάκια που φτιάξατε!!!Για μακραμέ έχει διάφορα βιντεάκια στο you tube με τα βασικά αλλά θέλει πολύ εξάσκηση.φιλάκια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...