Τρίτη 10 Μαΐου 2011

-Μια πορτοκαλάδα παρακαλώ !!! -Από πορτοκάλι?..................

Όμορφα κολιεδάκια και βραχιολάκι για τα μικρά μου νηπιάκια.
Μαζέψτε λοιπόν όλα τα μεταλλικά καπάκια ...
(από κόλα πορτοκαλάδες γκαζόζες σόδα)και ξεκινήστε.
Εκτός από την καλή διάθεση ,που τη χρειαζόμαστε πάντα ,θέλουμε ψαλιδάκι εικόνες που μας αρέσουν
κερωμένο κορδόνι, χάντρες, κορδελάκια και υγρό γυαλί.
Κόβουμε την εικόνα και την κολλάμε στο καπάκι.Γεμίζουμε με υγρό γυαλί,και όταν στεγνώσει του κάνουμε μια τρυπίτσα με ένα καρφάκι  όπου μας χρειάζεται.
Διακοσμούμε όπως θέλουμε και...έτοιμα τα δωράκια!!!
Αυτό θα πει Ανακύκλωση!!!



9 σχόλια:

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Τέλεια είναι!!!

Σοφία είπε...

πατα πολυ ομορφα τα κολιεδακια σας. πρωτοτυπα! δεν εχω βρει μεχρι στιγμης το υγρο γυαλι στην περιοχη μου! μου αρεσαν και οι καρφιτσες με τις ζωγραφιες των παιδιων..! καλο βραδυ!

Ρένα είπε...

άψογα !!!η ιδέα σου υπέροχη!!!Μπράβο !!!

Table Rouge είπε...

Φανταστικά!! Μου αρέσουν πολύ!! Το βασικό δεν είναι ότι κάνεις ανακύκλωση, αλλά ότι το μαθαίνεις και στα παιδάκια με ένα τρόπο που σίγουρα θα τον θυμούνται για χρόνια.
Να έχεις μια υπέροχη μέρα!!

Ανώνυμος είπε...

Είναι πραγματικά υπέροχα!!!!!!!!! και εγώ περιμένω ν'αρχίσουμε τις μπύρες σιγά σιγά, να μείνει κανά καπάκι!!!! αλλά δε περίμενα ότι γίνονται τόσο όμορφα!!!!!! Μπράβο!!!! :)))

Ειρηνη Σ είπε...

πολυ ομορφα και ετσια μαθαινουν τα παιδια και στην ανακυκλωση
καλη σου ημερα

Hitori Tana είπε...

καταπληκτική ιδέα...μπράβο σου.

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ!
ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ
ΦΙΛΙΑ Χ 2

Υ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ...

el.mar είπε...

Είναι πανέμορφα!!!
Παιχνιδιάρικα κ χαριτωμένα!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...