Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Eπιτέλους έφτιαξα το παλιό τραπεζάκι!!!

Εκεί που καθάριζα λοιπόν το σπίτι μου (πράγμα που γίνεται εεεε 2-3 το χρόνο) αδειάζω το τραπεζάκι και λέω ε τώρα ήρθε η ώρα σου!!!Ήτανε βλέπεις προίκα στο γάμο μου προ αμνημονεύτων ετών.
Ψάχνω λοιπόν στα χαρτιά μου για το decoupage ,δε μου άρεσε τίποτα.Ώσπου ξέθαψα μια και μοναδική χαρτοπετσέτα που μου άρεσε.Ξεκινάω λοιπόν και περνάω ένα χέρι με το Primer ,επειδή είχε λεία επιφάνεια το τραπεζάκι.Μετά από αυτό ταμπονάρω με ένα βρεγμένο και καλά στραγγισμένο σφουγγάρι.
Επειδή δεν μου άρεσε η χαρτοπετσέτα πάνω σε άσπρο φόντο, πέρασα την επιφάνεια που θα κολλούσα τη χαρτοπετσέτα με ακρυλικό χρώμα ώχρα .Μετά άρχισα να κολλάω την χαρτοπετσέτα με κόλλα για decoupage από το κέντρο προς τα έξω.
Ταμπονάρω πάνω από την κόλλα με βρεγμένο καλά στραγγισμένο σφουγγάρι.
Κάνω τη σκίαση με ακρυλικά χρώματα .Περνάω όλη την επιφάνεια με βερνίκι νεφτιού(μυρίζει πολύ έντονα, προσοχή)
Και ιδού το αποτέλεσμα που από κοντά είναι πολύ πιο ωραίο!!!!


1 σχόλιο:

Ρένα είπε...

Απλά ΥΠΕΡΟΧΟ!!! Μπράβο Κούλα ...μου βάζεις ιδέες!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...